Monday, January 11, 2016

M I M P I

Dia mimpi kan gadis ,

Dia terlalu penat , terlalu meminta , terlalu merindu
Tuhan hadirkan gadis dalam mimpi dia. Sebab tuhan sendiri tahu dia takut kehilangan gadis . Dia hanya bisa sayang gadis dari jauh walau gadis tidak lagi muncul.

Teresak gadis datang mengesat air mata , dia senyum rindu tapi gusar ..
Gadis selamat dalam pelukan dia

Kenapa awak menangis, siapa buli awak lagi ..?
Gadis terdiam ..

Okay saya tak tanya , menangis lah saaaaaa.. awak menangis lah .. saya ada sini.. ambil lah berapa lama pon masa awak mahu..

Erat dia pelok gadis , mahu dikucup gadis .. Tapi tidak jadi..

Tuhan terima kasih makbulkan permintaan ..

kenapa awak tak panggil saya sayang..?

Dia terdiam , dia seka air mata gadis..

"Tuhan mungkin saat ini , aku masih bisa tenangkan dia .. Tapi andai masa telah habis , tolong hadirkan seseorang lain yang bisa tenangkan dia jauh lebih baik dari aku"

Dia tersedar dari tidur .. Gadis hanya dalam mimpi..

No comments: