Sunday, September 4, 2011

D'beri amran oleh seorg lelaki..

okeh..kisahnyer bermule pada hari nih...
td,aku g tman adek aku g bt kje sek..mule2 g cc..then tman dy g photostat kje sek dy yg telah aku copy paste kan utk dy..ntah ap bnde..serabut smcm jer..aku pon t thu..tntng perniagaan sebuah perniagaan * ap bnde aku merepek kerepek nih pon aku ta thu laa..hahahah..

after that,tbe kat kdai potostet tu..dak laki tu mmber aku yg ta bpe nak akrab..tp,bole la utk d'buat bersembg slame stgh minit...heheh..dy tersgt laa bjet cool..hahahha...n dy tnye aku something yg mmbuatkn muke aku berubh...

He : kau kwn dgn dak2 tomboi eh..??
me : terdiam sbentar..eh,tade laa..ouh..that day..a'ah..knp..??
He : kalu kau nak kwn kau kwn laa..tp,kalu kau jd cam tu..aku mang ta kan tego kau lg..
me : tros terdiam...

huhu..tpulang laa pd hang nak tego ke ta nak..btw,thx d'atas peringtan tersebut ye...

No comments: