Friday, December 23, 2011

hang out with her :)

ok beb..:)
heehhehehe..since after aku pulang ke sane..dri rbu hri tu aku byk hbes kan mse dgn dy :)..syok hbes..sbb mse anniversary kmi ta jmpe kan..kire mcm jmpe smpai lebam laa..hehehe..ptg rbu tu..kmi mule2 mkn kat aym penyek..aym penyek ker penyet ker..ntah laa..aku ta thu pon..hahaha..g sbb lpar sgt..tp,act aku knyang lg..sbb pkul 10 pg ,after dftar tu aku dah mkn dgn mmber2 sume..tp,sbb kan die..aku tmankan jgk..then aku pon mkn jgk..hhehehe..mse mkn tu dy kc aku hdiah..mgkin smpena anniversary or birhday aku kot..t'kejut jgk laa..pas hbes mkn..g kat keta..then dy ajk aku g kat bonet keta..ad hdiah besar dlm kotak..and,she's give me a guitar beb :)..mmg nak beli dari sem lpas lg..tp,ta jd sbb duet gji aku lsap..:(..but it's okay...thankz sayang :)

then hri khames tu aku bwk die g marina*but dy yg pandu keta..aku maseh ta ykin lg nak drive..huhuhu..from marina to teluk batik to lumut water front..then msing2 sume pnt kaki..rhat sejam jap dlm keta..after that pulang ke umah..

hri nih plak..tman dy g beli blah then blik kg..sbb angah bru lahirkan ank..comeii..hehehe..mgkin ahd bru blik...ok beb,sekian terime kaseh :)..

1 comment:

ieka rahimi said...

saya tk tahu nape bila saya bace entry ni saya menanges... mayb saya rindu saat2 ni...