Sunday, January 29, 2012

hari nih..

hari nih last aku jmpe dy utk mggu dpn..mgkin pas nih susa nak jmpe..hmm..mcm2 da jd..aku tak thu knp..until this day..aku still berani nak bgth bnde sbnar , even aku ta thu nih btl atau mainan perasaan..aku ngaku kat dy,aku still syg kat ex aku..then pas aku bgth dy..erasaan syg kat expired aku tu , hilang melayang..i'm so sorry dear..i dah bnyk kli saketkn hti u..kdang smpai aku terpk , mgkin kjujuran tu hrus d'simpn..MUNGKIN..tp,itu bkn aku..klu ap2 berlaku mesti aku bgth..hmm..jap lg,aku akan bersemuka dgn expired aku..n bgth everything..aku ta nak dy mnghrapkn aku lg..mmg aku sayang dy..tp,aku lbh sygkn owg yg bole bt aku bhgie (MY CAPITAL A)..rite ? bt ap aku kapel dgn dy,klu aku jer yg bole bt dy bhgie,tp tdak die kan ?..plz pergi wahai expired ku..carilah buah hti yg bru..saya mohon..

to capital A : i really love you , i'm sorry ..

4 comments:

really? said...

dy yg pic "she mine" tu ke?

P E R E M P U A N K E L I R U said...

a'ah :)..she's my capital A

ieka rahimi said...

sy tk nak awak paksa diri awk utk syg sy !

P E R E M P U A N K E L I R U said...

saya tak penah pkse dri sy syg awak..saya ikhlas sygkn awak sayang..