Monday, May 20, 2013

sisa hidup di sana

Akhir tahun nih,berakhir lah kehidupan aku sebagai student kat poli tu..i'allah,semoga result baek2 saja..fuh.fuhh..hehehe..pejam celik,pejam celik dah 2tahun setangah aku kat sini, bergado menanges,makan,tunjuk perasaan semua same2..Dan jujurnya,aku mula rindukan mereka yg giler2 itu..sangat wehh..dorg la tukang karut,dorg laa tukang mulut kepoh,dorg jgk laa mencorak suasana dalam kelas aku..sangat2 heboh..alhamdullah laa,2 sem terakhir lampau*cewaaahhh,ayat tamau kalah tu..HAHAHA..sambung balik..aku jd class rep dorg sume dgr ckp aku..follow jee ap yg aku mntk..tq tq kengkawan :)

tahun nih jgak la thun terakhir aku duk skali dgn buah hati..utk last sem nih pun,permintaan die suruh aku prktikal dekat die..ok laa,aku ikutkan je..hahahah..xpyh la aku msj 24h/7 dengan die..HAHAHA..dan mungkin jgak nih tahun terakhir kami celebrate birthday same2..T.T

No comments: