Monday, July 8, 2013

akhirnya..

Assalamualaikum semua..:)
Akhirnya,mungkin rezeki aku n kwn aku di sini..
di sebuah company yang sederhana besar tapi bertaraf projek kelas A..
Alhamdullah.. seronok berada disini berbnding company sebelum nih..
1st company dapat bos gatal , sexual harassment berleluasa..*semoga Allah bukakan hati die supaya berubah..Aminn..
So,kami cepat2 make a report to Head lecturer..And alhamdullah, pemohohan kami disetujui..
Then kami p 2nd company, ok hati nih dah ok g sane..tmpat bru then ada berkaitan dgn civil..tp,mostly buat projek paip n ntah laa..blah2..tp,yg x bestnyer dlm opis pun ada ANJING...heyyy,what the hell laa..hahhaha..meme aku bengang glerr..sbb 1st time aku nak enter that opis..aku kne kejar dgn anjing belaan bini bos tu..seb bek aku sempat ttp pintu tu blik..klu x,mmg aku kepit muke anjing tu smpai mati kat pintu tu..hahahahhaha..But,after lunch hour aku dh rase  xseronok..sbb tmpt tu sngt la kuat bau anjingnya weh...aku smpai termunth2..hahahha..xad la aku lambak situ je..tp,sempat la g toilettt..then aku dapat good news , kteorg kne reject by bos only via tel opis..oooohoooohoooo,sangat seronok wehhhh...then sepupu gf aku tlg crikan tmpt bru utk kmi..sbb die sangat kesian kat kiteorg nih..smpai laa die syorkan kmi p mndi bunga klu pasni kne reject lg..hahhaha..sengal laa kau ahhjussi..then aku pun dpt tempat nih..alhamdullah :) ok bye,nak smbung buat kje..

No comments: