Saturday, November 9, 2013

Tamat

tamat sudah perjuangan kami hampir 3 tahun kat tempat pengajian..sikit2 pulang ke kg..tinggl la aku sengsorg yang dengan pendirian aku untuk trus tnggal kat sni sampai konvo..tapi tak la dduk sorg kat umah sewa tu..laa ni,si buah hti n hosemate ada lgi..minggu depan klu jd,hosemate sorg tu balik..die pun berbelah bagi..bila aku pkirkan blik, klu aku stay kat umah family pun same je situation nyer dgn aku dok umah sewa..si buah hti hari tu nanges,tak henti2.. sbb die rase sunyi sgt..mse tu aku tgh tido..dgr orng teresak2 kat sebelah..aku tgok2..mata die dh bengkak..die ckp,die pun nak balik..tape laa kalau nak balik..i boleh rasenyer dduk sengsorg..tp,si buah hati risau katenyer..die pon soh aku balik..tp,klu aku balik..aku tade experience laa dlm field aku nih..course aku nih klu nak dapat kje plak kne ad experience..hmm..bosan plak bile dh hbes stdy..kne pk mcm2..

No comments: