Monday, March 24, 2014

never turn back , kau bilang

"never turn back"
1 ucapan yg memang mematikan pergerakan aku, aku kaku..
Baiklah, jika itu benar2 impian kau..
Dan
aku juga never turn back, jika saat itu aku betul2 redha dan ikhlas dengan pilihan kau itu..
tiada guna aku masih disisi engkau..
Dalam hidup aku tiada istilah mencari balik , jika rindu itu bertandang..aku akan pastikan rindu itu benar2 mati..supaya kau tidak perlu tahu yang aku masih memerlukan engkau lebih dari seorang kawan..
Memang cakap itu mudah , kau menyuruh aku bangkit..tapi itu semua dusta ..kerana kau mengajar aku setia, tapi kau juga mengkhianatinya..kalau aku tahu sakit ini melebihi dari jangkaan aku..tak perlu rasenyer aku memujuk kau saat kau bt keputusan bodoh 3 tahun lepas..segalanya dusta..

No comments: