Thursday, May 8, 2014

Masih sayang..?

HAHAHAHAHA, kau buat aku senyum sinis sampai ke telinga..
ini kejujuran atau hanya permainan kau seperti dulu menyedapkan hati aku..?
Masih sayang kau bilang..? bukan aku ini hanya teman kau melepaskan kesunyian ke..?
Sayang kau tu untuk budak hingusan yang berkereta itu, bukan..? aku nampak segalanya, tapi kau langsung tak berani beritahu..mungkin sebab kau takot kehilangan aku sedrastik itu.. Tapi kehilangan aku bukan menterencatkan segalanya pun.. padahal aku tahu, kau sedih bukan kepalang saat orang yang kau sayang itu tunjuk belangnya dihadapan engkau..

Kau bilang kau masih sayang..? persetankan masih sayang kau tu kerana aku masih cinta.. kau faham..?! Sudah semestinya kau tidak pernah faham..

http://www.youtube.com/watch?v=cpdq6HLxATc

No comments: