Wednesday, November 25, 2015

Akhir : Part akhir

ini yang terakhir , dan mungkin terakhir.

dia bingkas bangun dan masih teringat setiap kata gadis kelmarin..
dia cuba baiki tapi dia sendiri rimas dengan sikap cemburu diri sendiri..bukan dia mengongkong gadis untuk berkawan tapi lebih manis jika masing masing menjaga hati pasangan . dia cuma tidak mahu nama gadis buruk di jaja backstabber..dijaja orang yang tidak tahu hal sebenar..

 dia juga bilang sama kawan kawan , jangan ada yang bermulut lanjang . biarkan apa saja keputusan gadis. lebih baik melepaskan dari gadis terikat . dia perlu pergi dan gadis perlu dia lepaskan. belajar lepaskan orang yang dia sayang . lepaskan untuk orang lain . lepaskan untuk orang masa hadapan . mana mungkin hati rela tanpa paksa. dia perlu paksa sendiri.

kemas kotak barang kepunyaan gadis , semua nya disusun didalam kotak . jika bisa rambut gadis jugak dia sisir rapi disimpan dalam kotak . kerana gadis botak orang nya*tipu..

"gadis turn saya jaga awak elok elok , baik baik sudah tiba masa nya .. jangan risau , awk sudah tidak terikat dengan manusia yang kuat cemburu , yg hati tisu , yg terlalu menjaga setiap geri awk semasa bersama..maaf jika kelmarin saya tertinggi suara, jaga diri baik-baik .."


No comments: