Sunday, January 30, 2011

awk..

awk2!!
saya bkn milik awk b'2 lg..
biar pon awk bncikn sy..
tp,ad hikmah dsbliknyer knp kite berpsah..
ta kesah laa awk nak tduh sy curng o sy da hina relation kite yg lpas pon..

to 1st girl :: i still can be ur fren..but not more than that..my time with u already end..
.hope u'll find a new one whose better than me..

to 2nd girl :: i never hate u,but i must make u hate me..my time with u also end..
hope u'll find a new one whose better than me..

to her :: they are my past..give them a time for delete me from their memory..

to me :: be strong iffy..bt yg terbaik utk awk dan mereka..saket pada awk,skjap..sbb awk en KUAT..


^^gudnite..
relakan pemergian ku bila tibe saat itu..

1 comment:

~ BuNgA~ said...

to her-sory..sy xdpt wt ape yg u nk 2..dia CINTA MATI sy..:)

to NUR 'ATIFAH HAMIDI-a'ah awk sgt kuat,awk dpt hadapi sumer 2 ngan senang caye la..jgn pk kn sal pasaan owg len,dowg xpntg pon..utamakn pasaan u k..>_6