Friday, February 18, 2011

demam..

asssalaamualaikum!!

act,blik dri kledang hill ari tuh lg aku dah ase x sedap bdan..then pas tuh berhujan sakan plak,pegi ke sne laa,pegi kesini laa..cuace pon x ok..tup2..khmis n jumaat aku terpkse skip klz pg..gre2 dmm pns..yang nak tergelak nyer..aku kne pkse mkn ubt..perrghh,aku nih mmg susa nak mkn ubt..but at last aku terpkse gak mkn..sbb rumet aku dah lmbk ubt utk aku mkn ats btol ayer aku..yela,gf aku pnyer pkse ckit pon x berkesan..hahah..sorry syg..(kenyit mte smbil bt peace)..

pg khmis uh..mule2 mse rehat aku..zarul kacau..weng2~tepon aku bnyik..
z: woi pakcik!!
aku : haa.ap dy..?
blah2.....ntah ap dy mepek aku x igt daa..hahaha..
Z : mkn ubt tuh pak cik..
aku : ye2..bye2..

pas zarul,hsanah plak call..kte wan rindu kat aku..jgn sedih laa..ap laa..hahaha..lwak laa,korg nih..hahahha...pg jumaat tuh..mus plak..men miscall2 plak..hampeh pnyer mus..ap2 pon..thx sume,amek brt kat aku..hee..

^^..saya dah sehat..

3 comments:

ieka rahimi said...

org lain soh makan laju je ekkk... heeee............. sabo je la haiihh...

ieka rahimi said...

org lain soh makan laju je ekkk... heeee............. sabo je la haiihh...

~ BuNgA~ said...

b'tuah awk dpt kwn2 cm 2..amai owg yg sygkn awk skang..lau awk sygkn dowg,jge la dri n kshtn 2..jgn wt dowg ssh ht..:)