Wednesday, March 9, 2011

tengah haRI td..

ok..ari nih..mcm2 da jri...hahahahha..

ok..stat dri blik klz tghri td..aku dok lpak blik aku sorg2..then my dear dtg blik haku..tup2..mmber die plak dtg jgk..c mnh kecik molek sowg uh..hee..

aku nak bt revision tros x jd lyn dak kecik uh..hahahah..mmg mcm pund laa..hahahahha...at last,tgh aku dok bt nota ckit2..dorg 2org nih nak balik blik..aku usha laa dorg..igt ker ap dorg nak bt...mse uh mmg x ad ap2 la yg jd..so,aku pon back to the book laa blik..hee..mse da suntuk..




tgh2 ralit mmbce...
dorg nih g trik pp aku sblh sorg..
perrrggghhhhhhh,mmg saket laa....
haduuiiii...
aku kjar le dorg..nak bt kat ika mmg x dpt..g plak bt kat dak kecik uh..
aku trik pp die smpai londeh..hahahaha..amek kau!!!
tp,die ggt tgn aku smpai bdrh..hahaha..n mseh ad lg ksan ggtn uh until now..
hahahahha..

yg lwaknyer..dorg 2 org nih follow aku g toilet n nak thu perkmbngannyer..hahahah...
tu die ayt aku..hahahhaa...
dak kecik uh siap mntk maaf lg..hahahahhaha...lex laa dak kecik ckit jer nih..hahahahhaa..

hahahah..
ok laa,time's up..chow dlu...hee..

7 comments:

~ BuNgA~ said...

kne ggt??ha3..hmm

sang mantan, said...

betapa manisnya kehidupan itu.

sang mantan, said...
This comment has been removed by the author.
P E R E M P U A N K E L I R U said...

sang mantan : manis..??kne ggt pon mnis ker..??hehehe..

aku single : yup2..huhu..

sang mantan, said...

harharhar.digigit itu manis?,,OH TIDAK. Manis itu kerana ada orang yang hidup dalam hidup kamu.

P E R E M P U A N K E L I R U said...

Sang mantan : mane awk dpt link blog sy?sungguh puitis ayt anda..:D

sang mantan, said...

Hurm.ntah.Berjalan-jalan tanpa tujuan, lalu terjumpa Tuan Mude di tengah jalan. Saya menyemak kat sini , ya?