Tuesday, April 22, 2014

motif..?

Jujur, aku x paham apa motif kau masih disini.. Untuk apa..?kenapa..?
Ada sebab knp aku langsung tak contct kau, bukan aku tak mahu..tapi ego aku yang tak mengizinkan aku untuk cari kau.. bukan aku tak pandang telefon pintar aku, tapi ego aku bagi amaran " jangan cari dia, dia kan nak berubah".. Selagi kau melayan , selagi tulah dia takkan kemana..

Dan...
Kalau esok aku benar-benar tiada bagaimana..?
Kau sering bilang "jangan menyesal bila i btoi2 takde"
Sebenarnya, kau yang takot kalau kalau aku memang takkan muncul bila kau cari aku, bukan..?Kalau tidak takkan laa kau gelabah bila aku sehari suntuk lngsung tak wasap,wechat,msj,call kau kan..?

Jangan risau, kalau kau nak pergi..pergi saje..Ajal maut ditangan Tuhan..Kalau kita masih diberi kesempatan untuk berjumpa, itu semua Janji Tuhan..

Kau mahu, aku tolong kau berubah..Dan ini lah cara aku..jangan risau, aku dh x mampu nak salahkan engkau dengan apa yang telah jadi..terpulang pada kau,untuk cintakan siapa..lagipon kita dah tak ada apa2..

Dan AKu...

Sayang kan engkau pon tidak lagi..

Aku tahu, semua ini jadi sebabkan pilihan kau..kau lupa yng aku pgg prinsip.."setiap saat kita diberi pilihan.."
dan ini semua pilihan kau..pilihan engkau untuk kembali normal..silakan..


No comments: