Tuesday, April 8, 2014

Rindu bertandang..

Rindu bertandang dan aku kadang langsung tak mampu melihat lama pesanan ringkas yang kau hantar..aku seperti memberitahu orang mati bahawa aku rindu..

Mengapa aku harus rindukan engkau..?
Mengapa Tuhan perasaan ini masih terus hadir..?
Mengapa..?

Tuhan perlukah aku memerlukan langkah untuk pergi saat ini..? Saat hati aku langsung tidak mampu berdiri lagi..Tuhan, aku mohon Engkau berikan aku kekuatan..Setiap saat aku terase dia semakin bisa melangkah tanpa aku, kerana apa yang dimahukan kebahagiaan yang lahir dari seseorang lelaki dan bukan aku..

Allah andai saat itu telah tiba, berikanlah aku pertunjuk dan Engkau kuatkan lah beliau yang sentiasa kuat bila saat aku tidak lagi mampu melihat dan menjaga nyer Tuhan..

Tuhan, terima kasih kerana kau telah memakbulkan doa ku meskipun ia meragut jiwa ku..

No comments: