Tuesday, April 22, 2014

setiap yang terjadi pilihan kita

ya, ap yg terjadi sebenarnya pilihan kita..

Contoh, korg takde duet..dan korg ad 2 pilihan..pilihan pertama,terus dduk dirumah dan pilihan kedua, pergi cari kerja..dan oleh kerana korg terlalu memikirkan segalanya korg akan ikot pilihan kedua..tapi kalau korg malas,sebabkan malu,sebabkan mak tak bagi laa, ap laa..for sure laa korg akan still stay at home..dan korg emg takan kmane laa jwpnyer..

dan sekarang, pilihan aku dan dia untuk berubah..

dan Tuhan beri aku pilihan..

satu, teruskan berkawan dengan dia, tapi tak mungkin aku dapat lupakan ap yg dia dh buat dan tak mungkin aku dpt lupakan kenangan manis kitaorg..sbb bg aku dia macam..ntah laa..dia je phm..bak kata dia..

dua, jangan berhubung dengan dia..mungkin aku dapat lupakan segala2nya yng terjadi walaupun memakan masa..

keputusannya, aku memilih pilihan no dua, knp..? biarlah rahsia..hanya Allah yang tahu..

2 comments:

soren said...

be strong, this too will pass.

P E R E M P U A N K E L I R U said...

tq dude :) i will